Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
212 berichten.
Cor en Dinie heeft geschreven op 16 maart 2021 om 18:11
Vandaag heeft een medewerker van Openhaardenspecialist onze openhaardpijp op het dak gecontroleerd omdat er sprake was dat er geen goed rooster op zat.
Dat klopte en hij heeft dat direct verholpen door een juiste rooster te plaatsen.
Omdat de Openhaardenspecialist dacht dat dit een fout van hen was hebben zij dit kosteloos gedaan.
Ondanks dat ik daarna heb aangegeven dat dit niet hun fout was en zij de werkzaamheden in rekening mochten brengen, hebben zij dit niet gedaan.
Wij zijn erg tevreden met dit gebaar en zijn uiteraard een blije klant.
Eric heeft geschreven op 28 januari 2021 om 09:49
Zeer tevreden over de haard. Na 15 jaar nog altijd in prima conditie. Onderhoud wordt keurig verricht. Vriendelijke, netjes werkende monteur. Klantvriendelijk! Top!

Bedankt
Mark Seveke heeft geschreven op 26 januari 2021 om 14:20
we zijn al ruim een jaar zeer tevreden met onze mooie houtkachel
afgelopen week constateerden we dat er bij de rookafvoer een regenwater lekkage was
3 foto's gemaakt, 1 mailtje verzonden en binnen 2 x 24 uur was een en ander adequaat opgelost!
we blijven genieten van onze kachel en de maken en diepe buiging voor de snelle service

Mark Seveke Almere
Danny Mollee heeft geschreven op 19 januari 2021 om 14:44
Na jaren gewenst hebben wij 2 jaar gelden eindelijk eenhout kachel kunnen laten plaatsen. Natuurlijk door de specialist uit de buurt. Afgelopen weekend kwamen wij er achter dat de deur van De Hase een krakend geluid maakte. Na snelle reactie op mail een telefonisch contact gehad. Er werd duidelijkuitgelegd wat het probleem zou kunnen zijn. Toch werd er een monteur gestuurd. Deze kwam er achter dat door de hitte een shroefje los was geraakt waardoor er wat aanliep. Met heel veel moeite het schroefje vast gezet en de rest gecontroleerd. Fijn dat het allemaal weer perfect werkt. En dat ook nog eens kosteloos. wat een service, bedankt. Warme groet Danny
Rohien Ibrahim heeft geschreven op 1 december 2020 om 20:49
Wat een geweldige service. Wij dachten dat wij een gaslek hadden en wilden graag dat onze gashaard gecheckt zou worden. Gelukkig was er geen gaslek bij de gashaard. De specialist zag aan ons hoe bezorgd wij waren en heeft ons heel huis gecheckt of er ergens een gaslek was. Gelukkig was er nergens in ons huis een gaslek. Dit had de specialist niet hoeven te doen maar deze man dacht mee met ons en liet ons met een gerust hart achter. Echt top! Dank hiervoor!
Nadine van der Heyden heeft geschreven op 4 november 2020 om 16:59
Zeer goed geholpen door Marcel en zijn team. Bij servicebeurt alles nagelopen (niet enkel glas schoongemaakt zoals elders). Fijne klantenservice die goed bereikbaar is!

Dit bericht is gekopieerd van een google recensie
Astrid en Andre heeft geschreven op 7 oktober 2020 om 13:07
Geweldig familiebedrijf. Komen hun afspraken na en leveren heel goed werk.
Niets is teveel en je kunt er altijd terecht en het wordt altijd netjes afgehandeld.
Een kachel nodig: De Openhaardenspecialist Lelystad I nummer 1
Melia Treur heeft geschreven op 2 juli 2020 om 12:15
Bijzonder goede service en vakwerk geleverd
Prachtige grote gashaard geplaatst en en-suite stalen schuifdeuren
Heel blij met het eindresultaat
Dit bericht is gekopieerd van een google recensie
Marry van Beers heeft geschreven op 2 juli 2020 om 12:15
De klant is koningโ€ bij Openhaarden- en Plavuizenspecialist te Lelystad

In februari 2020 bij Openhaarden- en Plavuizenspecialist een Openhaard Flam 68/75 met glasraam besteld en geรฏnstalleerd. Achteraf bleek ons rookkanaal van de schoorsteen niet geschikt. De rook werd niet goed afgevoerd en sloeg terug, waardoor het glasraam beslaat.

Na twee weken hebben we De Openhaardenspecialist (Marcel) gebeld met onze klacht en hij is komen kijken en constateerde hetzelfde. Hij kon dit verhelpen met wat aanpassingen maar gaf geen garantie dat het glasraam daarna schoon bleef. Hij hakte meteen de knoop door en zei dat de haard incl. arbeidsloon teruggenomen wordt en volledig gecrediteerd. Top service!

Daarna zijn we overgegaan naar een Gashaard Bellfire Smart Bell 75/80. Hoewel deze haard een stuk duurder uitvalt zijn we er erg blij mee. Onze dank voor deze uitstekende service. De Openhaardenspecialist is voor wie dan ook een betrouwbare aanrader met een hoge servicegraad!
Dit bericht is gekopieerd van een google recensie
Jody Stam heeft geschreven op 2 juli 2020 om 12:14
Vandaag is onze gashaard de dru passo eco wave geplaatst door de mannen.Wij zijn er erg blij mee. Ze werken netjes, houden zich aan gemaakte afspraken en wij raden ze zeker aan als u een nieuwe haard zoekt.
Ook het contact met de showroom in Lelystad is erg prettig. Celine heeft ons meedere keren vriendelijk geholpen,( wij hadden wat moeite met een keuze maken๐Ÿค—),maar ze gaf ons alle ruimte om tot een goede keuze te komen.
Dit bericht is gekopieerd van de google recensie