Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
222 berichten.
Van den Berg schreef op 17 juni 2016 om 08:16
Al 10 jaar hadden we met veel plezier onze stuv haard gestookt. Tijd voor ondehousbeurt en schilderbeurtje in ons net verbouwde huis. Contacten met deze firma verliepen echt heelgoed en prettig . De Monteur heeft werkelijkschitterend werk geleverd, onderdelen vervangen en geschilderd. Er werd uiterst netjes en zorgvuldig en schoon gewerkt. Ik zou iedereen deze firma aanraden. Bedankt
Michael & Anemone Reiziger schreef op 26 april 2016 om 17:10
Marcel weer ontzettend bedankt dat je meteen langsgekomen bent.We zijn niet alleen blij met onze heerlijke haard maar ook met de geweldige service.Bedankt!!
Lolke Veenstra schreef op 15 april 2016 om 12:22
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en vriendelijkheid die deze winkel uitstraalt. Correcte werkwijze en beantwoording van vragen over de email. Ik heb bij deze winkel ondedelen besteld voor mijn houtkachel. Zij hebben mij geweldig geholpen. Ook een prachtige showroom waarin prachtige modellen staan tentoongesteld.. Bent u van plan om een houtkachel te kopen dan moet u zeker langs deze firma gaan. Dikke pluim. Een foto van de brandende kachel na de renovatie stuur ik jullie nog toe.
Fam. F. Thurnim schreef op 6 april 2016 om 14:02
wij vinden de openhaardenspecialist een geweldig bedrijf voor Flevoland en daarbuiten. jullie leveren goed werk, zijn zeer klantvriendelijk, kortom fantastisch. aan iedereen warm aan te bevelen. GA ZO DOOR ! Succes Frits & Ans.
Sandra van der Munnik schreef op 6 april 2016 om 13:33
Vanmorgen gebeld met een probleem over een verschoven kachelpijp. Vanmiddag "probleem" al verholpen! Dat is nog eens snelle service!! Bedankt. Groet, Sandra van der Munnik
Fam. van Rijgersma. schreef op 4 april 2016 om 12:47
Beste luitjes,
Alweer onze 4e kachel van jullie. Oude kachel weer ingeruild en een nw. Hase kachel laten plaatsen. Behoorlijk wat problemen gehad met de ( hoorbare) luchtaanzuiging van de kachel. In eerste instantie dacht man dat het aan de pijp lag, vervangen maar geen verbetering, daarna heeft Hase een nw.kachel geplaatst, geen verbetering, ook nog een klep in de pijp geplaats, geen verbetering. Aangezien het probleem opgelost moest worden een techneut van Hase uit Duitsland laten overkomen. Deze heeft uiteindelijk met een (kleine) aanpassing aan de kachel het probleem opgelost.
Klasse hoe jullie en de fabriek dit probleem hebben opgepakt en opgelost!
Geeft veel vertrouwen voor de toekomst.
Hij brandt prachtig en geruisloos!
Bianca schreef op 17 februari 2016 om 08:34
Bedankt voor deze mooie woorden. Altijd fijn als mensen een complimentje plaatsen. Wij wensen u heel veel warme dagen toe.
Paul en Hylda van Diggelen schreef op 16 februari 2016 om 21:34
Familie van Diggelen,
Na vele jaren twijfelen hebben we de knoop door gehakt, wij willen een houtkachel in onze woonkamer. Eerst in de ons omringende provincies kachels kijken en praten met verkopers tot we eind december bij de Openhaarden Specialist in de Jol te Lelystad uit kwamen.
We werden daar vriendelijk en deskundig te woord gestaan door de gastheer- en vrouw, er is goed naar onze wensen geluisterd en al snel kwamen ze met een hele mooie kachel die direct leverbaar was. Na een paar dagen thuis praten, passen en meten hebben we besloten die kachel te kopen. We moesten eerst de huiskamer aanpassen en ruimte maken voor de kachel. Volgens afspraak zijn na een paar weken in de plafonds twee gaten geboord, zonder overlast en alle afval werd mee genomen.
Het plaatsen van de kachel is ook zonder probleem verlopen, toen de heren weg gingen hebben ze alles schoon achter gelaten. Kortom wij zijn buitengewoon tevreden over de werkwijze en service van het bedrijf.
De kachel brandt al de hele week elke avond en hebben er veel plezier van.
Henk de la Cousine schreef op 5 februari 2016 om 13:34
Halverwege 2014 kochten wij een nieuwe kachel. merk Hase. Wij waren zeer content met de professionele en prettige wijze van verkoop en levering van de kachel. na enige tijd begon de kachel bij het warm worden te tikken alsof het staal uitzette. Dat werd steeds erger en begon ons te irriteren. het ging steeds door en was erg onplezierig. We hebben de zaak gebeld en kregen te horen dat dit niet normaal was en dat er contact met de leverancier opgenomen zou worden.
Enkele dagen later kregen wij te horen dat wij volledige garantie hadden en dat de kachtel geruild zou worden voor een nieuwe.
Geen reparatie, niet terug naar de fabriek maar gewoon een nieuwe kachel.
Wij vinden dat een groot compliment waard, waar menige ondernemer nog een voorbeeld aan kan nemen.
Als wij punten konden geven was het een tien. Chapeau!!
Hartelijk bedankt.
Henk de la Cousine
Fam. Knol schreef op 28 januari 2016 om 17:00
We zijn hÊÊl erg tevreden en gelukkig met de totale renovatie van het openhaard-gedeelte in onze woonkamer. In principe is de gewone openhaard is vervangen door een gashaard met ombouw en tv nis met schuifdeur zoals we die in de winkel hadden gezien. Met al onze wensen werd rekening gehouden. Veel lof voor alle zeer vakbekwame medewerkers die deze gecompliceerde verbouwing tot stand hebben gebracht.
Onze dank!