Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
221 berichten.
Fam. Steggerda schreef op 28 september 2012 om 13:42
Wij kochten onlangs een prachtig volledig houten huis met 2 schouwen erin. Een schouw zonder haard vinden wij maar niks dus de โ€œOpenhaarden specialistโ€ geraadpleegd. Bij een houten huis moet je extra zorgvuldig te werk gaan, wil je โ€˜s avonds nog met een gerust hart gaan slapen.
Nadat zij bij ons zijn komen kijken, hebben wij het oorspronkelijk plan van een openhaard snel laten varen en gekozen voor voorzethaarden. Deze moesten wel passen bij de rustieke uitstraling van de woning. Wij zijn hierbij uitstekend geadviseerd. De plaatsing, aansluiting en afwerking zijn perfect verricht. Er werd snel, netjes en professioneel gewerkt. Aan het eind van een lange dag konden wij 2 haarden aansteken. Wij zijn er erg tevreden over en kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.
Evert schreef op 5 juli 2012 om 13:52
Ik ben erg tevreden over mijn aanschaf van de Jacobus 6. De service was perfect. Ik heb de kachel zelf geinstalleerd, maar hebgoede uitleg gekregen in de winkel. TOP bedrijf.
J Loosman schreef op 20 februari 2012 om 12:12
Beste mensen, staat u op het punt een haard aan te schafen dan beveel ik de Haardenspecialist warm aan. Marcel met zijn gedreven team staan voor persoonelijke aandacht en perfecte opleverin. Service wordt hier met hoofdletters geschreven het is geen mentaliteit van uurtje factuurtje. Wij genieten al enige jaren van een Stuv 21-75 inbouw haard met glazen liftdeur deze is geplaatst door Marcel met zijn mannen inclucief het rookkanaal tot volle tevredenheid.De Stuv brandt bij ons 24h per dag in het stookseizoen.
Met vriendelijke stook groeten.
Jacob&Christa
Fam Kwast schreef op 17 februari 2012 om 12:12
Even een late reactie op het plaatsen van onze haard.
OP 15 okt 2011 gingen even kijken in de winkel om te kijken wat er zoal te koop is, we hadden een houtkachel, maar na een paar uurtjes gingen we de deur uit met de aanschaf van een de nieuwste faber gashaard.
Op 17 nov werd deze geplaats door twee vakmensen die de nodige humor met zich mee hadden genomen, alles werd perfect afgedekt een binnen notime stond de haard op zijn plaats, de volgende dag werd de afwerking gedaan en toen hij eenmaal branden hadden we zoiets van โ€œwat is hij mooi en wat een warmteโ€.
Na het weekend werd de afwerking compleet en hadden we een juweel van een haard staan.

Wij willen marcel en zijn medewerkers danken voor de gedane werkzaamheden en de service.

Groeten van Martin en Eugenie Kwast
Fam. van der Werf schreef op 11 februari 2012 om 12:12
Hoi Marcel

Bij deze willen we jou en je medewerkers hartelijk bedanken voor het plaatsen van een gasblok in onze open haard. Elke avond genieten we van ons vuurtje zonder dat we rommel hebben of nieuw hout van buiten moeten halen. Ideaal. Ondanks dat er wat installatieproblemen opdoken, is alles naar onze volle tevredenheid in orde
gemaakt.
E & E schreef op 25 januari 2012 om 16:12
Dinsdagmiddag kwam ik de winkel binnen met de vraag of zij misschien een losse potmeter te koop hebben. De potmeter in de ventilatorregelaar van onze Flam haard had het namelijk begeven. Hierop kreeg ik te horen dat dit systeem niet meer bestaat en dus niet meer te koop is. Even dreigden de moed in mijn schoenen te zakken, maar (zo zei Marcel ) โ€œik heb nog wel wat losse onderdelen achter liggen, want wie wat bewaard die heeft wat!โ€ En ja hoor daar kwam hij met een doos met FLAM erop geschreven aangelopen.
Na een aantal printplaatjes bekeken te hebben waar de potmeter op zit, zat er uiteindelijk eentje bij die sterk op die van ons leek.
Ik mocht hem zo meenemen om te gaan proberen of deze voor ons zo gaan werken.
De kosten? Niets, omdat hij niet kon garanderen dat hij zou werken.
Nou Marcel, de printplaat werkte niet in zijn geheel, maar nadat mijn man de potmeter had over gemonteerd deed alles het weer PERFECT!
De rest bewaren we, voor als er nog iets kapot mocht gaan.
Nog bedankt voor je goede service!
Familie Spruit schreef op 14 januari 2012 om 12:12
Negen jaar geleden kochten we bij de Openhaarden en Plavuizenspecialist in Lelystad een houthaard, merk FLAM 68/45 Design Panorama en Ventilatie. De haard voldoet prima, we kijken met veel plezier naar de vlammen (waar je ook zit, aan drie kanten ruiten โ€ฆ) en het is snel heerlijk warm. De laatste tijd kregen we wat problemen met de ventilatie. Dit hebben we doorgegeven in de zaak. Alles is goed doorgesproken, waarop na een paar dagen (geen wonder โ€ฆ ze hebben het vreselijk druk โ€ฆ) Marcel Schutte kwam om het een en ander te repareren. Het was een heel karwei, het kostte hem twee uur om met precisie het euvel verhelpen !!!! geweldig !!!! Marcel heeft alles prima kunnen maken. Kosten : Nihil !!!! โ€ฆ. Service van de zaak !!!!

Wij vinden dit zeker heel bijzonder โ€ฆ zelfs na negen jaar nog zoโ€™n geweldige service !!! Reuze bedankt voor alles.
Hein Wytzes, Urk schreef op 12 januari 2012 om 12:12
Ik dank u voor de snelle en deskundige reactie op mijn vragen per e-mail. De dag er na bracht ik het deurtje van mijn Flamkachel bij u in de zaak. Men vroeg of ik even tijd had. Tijdens het drinken van een kop koffie werd een nieuw afdichtingskoord in het deurtje gelijmd. Conclusie: snel, deskundig en klantvriendelijk.

Proficiat.
E. Nanning schreef op 11 januari 2012 om 12:12
In oktober ben ik naar Lelystad gereden om daar in de showroom open haarden te bekijken. Marcel wilde net aan zijn lunch beginnen toen ik binnen kwam, maar legde drect zijn boterham opzij en heeft mij vervolgens 2,5 uur lang van alles vertelt over kachels en open haarden. Geen moment had ik het gevoel dat ik te veel vragen had. Met alle geduld van de wereld haalde hij alle mogelijke brochures te voorschijn en stak na 2 uur speciaal een kachel voor me aan die ik graag wilde zien branden.
Anderhalve week later werd thuis de situatie bekeken en werden de mogelijkheden nogmaals besproken. Dezelfde dag nog ontving ik een offerte en werd de zaak beklonken.
Eerst moest de oude schouw worden weggebroken voordat de nieuwe liftdeurhaard kon worden geplaatst. Marco en zijn maat werkten hard en netjes. Iedere dag werd de rommel opgeruimd en werd ik voordat ze vertrokken telefonisch geinformeerd over de stand van zaken. Het werk viel tegen en duurde uiteindelijk langer dan gepland maar er werd met dezelfde inzet doorgewerkt; er werd niets afgeraffeld. De mannen zijn duidelijk trots op hun werk en terecht. Ik zit inmiddels iedere avond zeer tevreden voor mijn prachtige open haard. Het is nog mooier geworden dan ik mij voor had kunnen stellen.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de open communicatie, de kennis van zaken, het nakomen van de gemaakte afspraken en het vakmanschap.
hartelijke groet E. nanning
M. van Huffel schreef op 9 januari 2012 om 12:12
Hulde aan de installateurs van de openhaard. Dinesh en Marco zijn klant- en service gericht; vriendelijk; buitengewoon netjes en snel werkend en trots op hun baan.